AFSCHEIDSFEEST MICROSOFT - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van gonnyensuus - WaarBenJij.nu AFSCHEIDSFEEST MICROSOFT - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van gonnyensuus - WaarBenJij.nu

AFSCHEIDSFEEST MICROSOFT

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

20 Maart 2007 | Nederland, Maasbree

Hallo aller liefste collega’s

Ontzettend bedankt voor het afscheidsfeestje, het was erg gezellig in Sausalitos!
Leuk dat bijna iedereen er was, en dat Mark en Edwin nog even zijn geweest.
Cocktailtjes gingen er weer goed in, zoals altijd haha
Maar verder hebben we ons aardig goed gedragen, voor zover ik nog weet...

Ik ga jullie allemaal heel erg missen, maar over 7 maanden ( voor Eddy 4 maanden ) ben ik weer van de partij !!

Een aantal foto’s van het feestje heb ik op de volgende website geplaatst:

http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2439030

( niet de diashow bekijken dan komt er geen tekst bij te staan )


P.S Fijn dat ik nog wat topboxen heb binnen gehaald, dat word weer champagne voor het team aan het einde van de maand Eddepet, die fles van mijn stuur je maar naar Bangkok ;-)


Dikke kus van Suus

  • 20 Maart 2007 - 10:27

    Deb:

    Nou suus, dat ziet er gezellig uit! Ben je al helemaal klaar om te gaan nu? Tot vrijdag! groetjes Debbie

  • 20 Maart 2007 - 11:00

    Marco:

    Hoi Suus,

    Erg leuke foto's!!! Het was een te gekke avond die ik niet snel zou vergeten!!!! Bedankt voor de gezelligheiddddddddd.

    Tot Sinas :-)

  • 21 Maart 2007 - 09:41

    Ilse:

    Hoi Suus!

    Toffe foto's zeg! Het ziet er erruggg gezellie uit, maar dat is het ook wel geweest!!!!!
    Gonny en Suus tot a.s. vrijdag, dan gaan we samen nog een paar biertjes drinken.

  • 22 Maart 2007 - 00:31

    Jeffrey:

    hey suus,had je niet verw8 he...haha..(ff de site testen)ik wilde je bij deze nog heel veel succes wensen de komende maanden...maak thailand maar gek en hopelijk zien we je weer snel en lachend weer terug..

    greetz and XkissesX

  • 22 Maart 2007 - 15:28

    Melly:

    Heeej SuuuS,

    't is bijna zover he ? zenuwen?

    Ik wens je in ieder geval heel heel Veeel plezier ,

    En ik hoop dat je een mooie tijd zult hebben daar.

    Maar dat gaat zeker lukken.. jou kennende :)


    P.S Take care ... watch yourself , see u when u get back ~!~
    Groetjes van Mr.Dee

    Mazzel

  • 22 Maart 2007 - 17:53

    Ellen:

    hallo hallo

    ik denk zal ma s ff checken die site van je!
    tot vrijdag!
    xxx

  • 23 Maart 2007 - 11:10

    Edwin:

    Suzanneke,

    Ik wens je hartstikke veel plezier in Azie, ik denk dat gaat je wel lukken^^ maar voorzichtig zijn hé

    Heel veel groeten
    your Breakpal

  • 23 Maart 2007 - 11:10

    Edwin:

    Suzanneke,

    Ik wens je hartstikke veel plezier in Azie, ik denk dat gaat je wel lukken^^ maar voorzichtig zijn hé

    Heel veel groeten
    your Breakpal

  • 23 Maart 2007 - 12:26

    Kmizzle:

    Hey baby girl!! Het is bijna zover. Je bent nog niet weg in Ik mis je nu al. Vooral je geweldige muziek wat je in de auto altijd draait. :) Ik zal goed op Melly en Pim passen totdat je terugkomt.

    Prettige reis aan, wees voorzichtig en see ya in een paar maanden.

    Peace out!

    K. Mizzle,jou nizzle voor shizzle!!

  • 24 Maart 2007 - 06:40

    Math:

    tschuss suus
    bay,bay gonny

  • 24 Maart 2007 - 20:59

    Ping En Jack:

    Eindelijk is de dag aangebroken waar jullie zo lang op gewacht hebben. Na een goed afscheidsfeest, komt de dag van de waarheid. Houd ons op de hoogte van jullie belevenissen. En misschien zien we jullie v/d zomer. de groetjes van ons en de kids. Make it a life experience!

  • 26 Maart 2007 - 10:29

    Jacqueline:

    En??? Veilig aangekomen?? Goede reis gehad??
    Hebben jullie een beetje kunnen slapen??
    Wij hier in Nederland hebben er maar moeite mee, dat jullie inmiddels weg zijn!! Phoephoe, viel niet mee dat afscheid!!! Is Manny jullie komen halen??
    Kom maar lekker bij van de vlucht..en dan...genieten!!!!!!

    Liefs Jacqueline.

  • 26 Maart 2007 - 16:14

    Julie:

    Hey meiden,

    jaaa....nou zijn jullie weg!!!T was echt n super afscheidsfeest..was supergezellig! K weet niet of jullie al aangekomen zijn of waar jullie ergens uithangen op dit moment!
    maar...
    Ik wens jullie heel veel goeds daar en geniet ervan!!!Ik hou de site in de gaten!

    Liefs Julie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maasbree

Lang leve 'n enkeltje Thailand!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 19604

Voorgaande reizen:

25 Maart 2007 - 26 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: