Koh Pha Gnang -Koh Thou - Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van gonnyensuus - WaarBenJij.nu Koh Pha Gnang -Koh Thou - Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van gonnyensuus - WaarBenJij.nu

Koh Pha Gnang -Koh Thou - Phuket

Door: Gonny en Suus

19 April 2007 | Thailand, Phuket

Hoi iedereen,

Om te beginnen: Ger bedankt voor de extra foto ruimte!!

Hier zijn we weer, inmiddels vanuit Phuket. We hebben de laatste tijd weer veel mee gemaakt, te veel om allemaal te vertellen... maar we gaan het proberen:

We hebben een errug leuke trip gemaakt in Koh Pha Gnang. Zijn begonnen met een olifanten trip door de jungle, 5 minuten een berg omhoog en vervolgens weer omlaag op een olifanten die voor geen meter luisterde.Hierna was het de bedoeling dat we een olifanten show zouden krijgen, blijkt uiteindelijk dat we zelf de bananen nog moesten betalen om de olifant een kunstje te laten doen. ( heel anders dan ons verteld was natuurlijk )vervolgens chinese tempel bezocht en heerlijk gegeten daar.
Hebben bergen beklommen om de grootste en mooiste watervallen te zien, komen we daar eindelijk aan staat alles droog!! De trip hebben we afgesloten met snorkelen, dit was eigenlijk het leukste van de hele trip.

'S avonds zijn we nog naar een Thaibox wedstrijd geweest, deze zijn behoorlijk heftig!! En vervolgens hebben we nog op zijn Thais ge-BBQ, das niet te vergelijken met Nederlandse BBQ's.

Na hier ongeveer een weekje te hebben gezeten zijn we naar Kho Thou vertrokken.
Dit is HET duikerseiland. Erg relaxed daar, leuke mensen ontmoet en veel gefeest...en natuurlijk gedoken. Gonny heeft haar Duikersbrevet gehaald hier en Suus heeft het bij snorkelen gehouden.
Thais Newyear is voor ons in Kho Thou begonnen dat is echt helemaal geweldig! Alleen maar watergevechten. Je kunt nergens meer komen zonder nat te worden, maakt ook niet uit als je op de scooter zit ze gooien gewoon emmers water over je heen met meel er achter aan. Maar goed dat wij met de voet waren.....hehe

Na Kho Thou zijn we naar Phuket vertokken, dit was een rit van 11 uur. 6 uur met de boot en 5 uur in een minibusje, had wel zo zijn charmes.
We hebben de grootste storm aller tijde meegemaakt in Phuket, hier was ons hotel niet tegen bestand. Het dak leek bijna in te storten, en onze kamer stond aardig blank.Maar dat was wel lachen opzicht, want we hadden namelijk nog Whiskey ;-) haha

Rest van de verhalen vertellen we de volgende keer!

Groetjes Gonny en Suus

• 19 April 2007 - 13:39

Deb:

Heej, leuk om weer iets van jullie te horen! flinke trip weer gemaakt! Gonny: proficiat met je brevet, nu heb je toch weer een brevet meer dan mij grrrr...
    Lijkt me schrikken die storm, maar het dak is er wel opgebleven toch? En jullie hadden wiskey haha, goed voor alles!
    Nou veel plezier nog samen!
    Groetjes x Debbie!

• 19 April 2007 - 14:59

Julie:

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH......DIE FOTO'S!!!!Ik ben Zóóóóóóóóó JALOERS!!!!

• 19 April 2007 - 16:40

Ellis:

SUPERRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
    xjes

• 19 April 2007 - 20:46

Nico:

heey dames,

jeetje wat een avontuur weer. ja, elke week is er weer 1tje dichterbij. haha. Lijkt me superkicken zo'n thaibox wedstrijd om te zien. (en mee te doen)

gefeliciteerd ook met je brevet, cool toch. heb je al spannende dingen gezien in de wondere onderwaterwereld van Thailand?? Big fish and so etwas?

nou veel plezier maar weer en doe ze de groeten daar.

mzls nico.

• 20 April 2007 - 08:52

Linsey:

He Gonny!

Super om weer wat te zien en horen van jullie. Echt gaaf allemaal!

Tis weer om jaloers op te worden. Alleen had ik al vernomen dat het voor mij geen succes zal zijn dat klimaat. grrr. waarom????????? ik wil dat ooooook.....

ach ja, ik ga maar weer verder met w*rk*n. pffff

kus lins

• 20 April 2007 - 10:50

Roy :

Hello Ladies!!!

Looks like you're havin a great time over there! Carefull with the whiskey he! :-)

Greets from the UK

Roy and duckie

• 20 April 2007 - 12:09

10:

hey meiden!

klinkt weer super, wat jullie er allemaal meemaken...!!!
    Time flies when you're having fun, of neet dan?!
    Gon, k mis je toch wel al hoor.
    maar heb ook nog wat goed nieuws: k Heb weer werk!!! Ben sinds 3april weer aan de slag, bij Van Spijk Grafimedia in Venlo.Dus gaat weer super hier!

Nou nog veel plezier daar he.... (maar dat zal vast wel lukken!)

xxx 10!

• 20 April 2007 - 17:41

Sjoerdjuhhhhhh:

hey feestbeestjes.... ik heb de site eindelijk te pakken!!! grrr:P.... zeker wel een stoer verhaaltje op de site....ben benieuwd wat er nog meer allemaal gaat volgen...ik ben nu ook eindelijk neergestreken in venlo en bevalt me prima moet ik zeggen!!!.... Verder is het allemaal hetzelfde hier en zelfs al een paardagen 30 graden geweest... erg lekker... zaterdag is bosfeest en daar hebben we wel zin in hier haha..he meiden heel veel fun daar en ik krabbel wel weer een keer wat neer;) groetjes xxx Sjoerdje

• 20 April 2007 - 22:55

Wij:

wij gaan morgen ook naar 't bos feest!!!!!!!!!!!!
    want wij zijn altijd voor 'n feessie te porren.
    julie kunnen wel proberen om ons jaloers temaken, maar wij hebben, dankzij de klimaats veranderring ook prachtigge (temperat)uren.
    we gaan langzaam naar de kloten, maar we genieten 't met volle teugen!
    Whiskey was niet nodig, bier en .... doet 't ook, hooor.HAHAHAHAH
    Weet je nu wie WIJ zijn???????????????? nee, he, haaahahaaha
    ook wij kunnen vage taal van ons afgeven
    roekoe roekoe wij nie moe dank zij ons zijn er tampons hahahaha
    niet stoned maar dronken
    als jullie terug zijn vertellen we nog niet wie WIJ zijn.
    jullie zullen ook 23 juni missen!!!!!!!!!!!!!!!!
    nog ff pissen, en tot dan...

• 21 April 2007 - 01:30

Jelle:

jow meiden,

echt niet normaal wat jullie allemaal mee maken daar. zo vet !!
    als ik een teletijdmachine ( ja, een teletijdmachine ) had was ik al lang elke dag na het werk ff daar geweest ! :-)
    de wiskey gaat er wel in he ? niet dat je strax een wiskey junkie bent als wij daar aan komen ? haha

dat de tijd maar een beetje op mag schieten ( voor ons 3en dan )

nog veel plezier daar en we horen het wel weer he ?

groetjes

• 21 April 2007 - 08:06

Marijn:

Heey Gonny,

Zo te horen is het weer super allemaal. Geniet er van en nog veel plezier!!!! Ben nu al benieuwd naar je album vol met alle foto's en verhalen.

Xies Rijntje

• 21 April 2007 - 21:23

Roykutje:

he backpakkers alles goed daar.....?
    dat dacht ik al fijn he als je alle tijd hebt...Ik heb net jully foto's gezien. wat een elende zo he haha.... Ik weet niet goed wat ik moet schrijven maar ik wens jully heel heel veel plezier(en geniet er maar van want het is zo voorbij) stuur maar eens een smsje grxxtjes aan jully allebei.... veel liefs roy

• 22 April 2007 - 12:35

Heyz Suus
    Zoals iedereen ben ik natuurlijk ook stikjaloers :)!! Ut ziet dr geweldig uit! Als je dan ook nog eens bedenkt dat het komende half jaar er ook zo uit ziet!!!!!!!!!!!!!
    GREETS EDDUYHHHHHHHH

VEEL PLEZIER!!!!!!!!

• 23 April 2007 - 07:52

Zoef En Zoef:

He Suus en Gonny natuurlijk,

Gave foto's op de site. Gelukkig is daar ook alcohol te krijgen anders moesten we eerst even naar de afkickkliniek. In juli komen zoef en zoef, alias de Perudomasters er aan dus pas maar op!!!! Nog veel plezier verder en feest er maar op los, doen jullie zo te zien ook, doen wij namelijk ook!

Groetjes zoef en zoef

• 23 April 2007 - 08:29

Marky:

Wilde Boel daar in Thailand, maaruh was natuurlijk wel te verwachten :-) Ik wens jullie veel plezier, ennuh Lief zijn :-)
    Haaje Wah :-)

• 23 April 2007 - 18:39

Marcel En Laureen:

HEeeee Gon!!

Ziet er goed uit die foto's uit je HaNgMaT!! Wij hebben intussen de kaarten van PINKPOP besteld!! en Tent Nico is ook al geregeld! Nu maar hopen dat we het weer uit de thaistreek kunnen ontvangen..... we drinken 1 pilsje voor je!!

Geniet en drink met mate.... Heerlijk helder PINKPOP here we COme!!!

Groet M&L

• 24 April 2007 - 11:27

Ilse En Marius:

Hey Gonna en Suus!!!
    Jullie genieten volop in Thailand zo te lezen. Blijf dat de komende tijd ook zeker doen. Het komende weekend is het bij ons flink feest, Koninginnenacht en Koninginnedag komen er aan. Dat wordt weer 1 dolle boel in Eindhoven!!! Ik heb er super veel zin in, feestuhhhh en zuipuhhhh. Alleen helaas zonder jou Gon, maar dat doen we volgend jaar wel over. Groetjes.

• 25 April 2007 - 16:57

Janneke:

Ha Gonny!!!

Wat een verrassing, een sms!! Je wilde me gewoon weer de ogen uitsteken he. Ben echt super jaloers! Jullie maken de gaafste dingen mee en ja, ik zit nog tussen de eieren.
    Jullie vermaken je nog maar al te goed met avontuur en drank. Geniet er nog van!!
    Groetjes Janneke

• 29 April 2007 - 10:03

Josien:

Hoi meiden,naar vermeld is jullie ondernemerslust nog op volle toeren.Uitersten vallen te beleven,van droogte naar watervallen en dit op je kamer.Olifanten die alleen maar kunstjes doen als je hun mond vol stopt met bananen.Gonny als je in de buurt bent krijg je van mij wel een paar kilo van die kromme dingen dan kun je alsnog zien wat ze hierop ten toon spreiden.
    Foto's zijn geweldig (om jalours op te worden) moest alleen niet zover weg zijn.
    Laat weer gauw iets horen en de groetjes van de Zuiderlingen (in tropische temperaturen).Bye,bye.

• 30 April 2007 - 07:03

Danny:

dalik naar het lichtplein:zodiak commune!!
    haha

• 01 Mei 2007 - 10:17

Marco:

He Thijssen!!! Hoop dat het je goed bevalt in Thailand. Ben wel een beetje jaloers hoor :-) al die mooie foto's!!

marco

• 01 Mei 2007 - 17:34

Haha:

Nou ja maar ff terug de ogen uitsteken:
    KONINGINNENDAG WAS WEER EEN GROOT FEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 01 Mei 2007 - 17:59

Nico:

heeeeuy dames,

wat un lol daro in het verre oosten. hier is t ook goed feest. gisteren in a'dam geweest met mn huisgenoten. lache daar. daarna in eindhoven verder gegaan met zuipen! wa een feest. haha.
    wanneer komt er een nieuw spannend verhaal op de site?? wordt weer eens tijd, niet?

tot weer eens
    mzls nico

• 02 Mei 2007 - 20:19

Wendy:

Klinkt weer allemaal geweldig en spannend...Maar wij hebben bijna kermis!

maken jullie die dingen ook mee zonder Whiskey?

Veel plezier verder....op naar het volgende avontuur

• 06 Mei 2007 - 18:25

Heyzz
    ((als je op de scooter zit ze gooien gewoon emmers water over je heen met meel er achter aan)) haha heb je daar een foto van??? Veel plezier !ik wacht op de updates!:)

Greets Edduyh