Kho Pha Gnan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van gonnyensuus - WaarBenJij.nu Kho Pha Gnan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van gonnyensuus - WaarBenJij.nu

Kho Pha Gnan

Door: Gonny en Suus

Blijf op de hoogte en volg

03 April 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo Allemaal,

Ontzettend bedankt voor alle leuke reacties!!

Inmiddels hebben we Bangkok verlaten na een aantal erg heftige avonden, en zijn vertrokken naar Kho Phagnan.
Het was een errug lange rit, 12 uur in de bus en vervolgens nog 4 uur op een boot.Zonder te slapen. Maar we hadden 2 flessen Thaise Whiskey again...haha!!
We hebben erg leuke mensen leren kennen in de bus, daar reizen we nu een paar weken mee samen.
We zitten nu op een TE luxe resort voor un backpacker, erg vervelend om maar 1 meter te lopen naar de zee, deze is veeeeeel te blauw en die palbomen met hangmatten staan ons ook maar in de weg hahha! En hoe is het in Nederland trouwens ;-)

Gisteren hebben we lekker de hele dag rond gescheurd op een scooter, we hebben de gekste dingen gezien, en dat kwam niet door de whiskey..
zijn door de jungle gereden waar allemaal mensen wonen. Erg mooi om te zien. Rare beesten ook daar die over de weg rennen.... allemaal veel groter dan in Nederland.AARRGG@#!!
Natuurlijk zijn we helemaal verbrand op de scooter, ma ja dat krijg je met 35 graden hihi!

Gister avond zijn we naar de Full Moon party geweest, dat was echt helemaal geweldig!! Ontzettend veel mensen en de muziek was te gek! Midden in de nacht nog zwemmen in de zee, geweldig!

Morgen gaan we een Safari tocht maken.
Beginnen smorgens met een trekking door de jungle op een olifant, vervolgens wat tempels bezichtigen (die zijn erg mooi Steef ;-)
en we gaan watervallen bekijken en snorkelen, dus dat word vast een leuke dag.

Een paar foto's zullen we alvast op de site plaatsen, de rest volgt nog!

We missen jullie allemaal en laten snel weer iets van ons horen!

Kus van Gonny en Suus

  • 03 April 2007 - 13:48

    Marky:

    Bin blie det het goot met och geit :-)
    Ich wins och allebei hiel vuul plezeer verder, en ich Haai (joa Haai) och in de gatuh, Dikke kus van Mark

  • 03 April 2007 - 13:54

    Ilse:

    Wat een verhaal weer zeg en maar whiskey zuipen.... De foto's zien er mooi uit, hopelijk volgen er snel meer!! Fijn om te horen dat jullie het goed naar jullie zin hebben!!!!!! Gaaf zeg op een olifant rijden, daar wil ik wel foto's van zien!
    Dikke kus Ilse

  • 03 April 2007 - 13:59

    Cindy J:

    he suus
    lekker hoor zo warm full moon party vieren en wij maar werken hihihi
    ik zie dat je veel plezier hebt daar en dat het je goed gaat daar ben ik blij mee
    heel veel plezier nog en laat het je nog beter gaan daar!!!

    have fun
    cindy janssen

  • 03 April 2007 - 14:02

    Sorella:

    Picture me, groen van de jaloezie, ja net zo groen als deze site..... we missen je zo hier bij Microsoft.... en bij mij thuis, doen we "gauw" weer eens over en dan kan je al die wilde verhalen vertellen *gg*
    Love you Suuz :)

  • 03 April 2007 - 14:14

    Thijs:

    Hey Suzie en Gonnie

    Echt super wat jullie nu meemaken zoals ik het moet lezen zitte jullie in een paradijsje zou graag met jullie ruilen want het weer hier kan 10x beter ik hoop dat jullie nog een hele toffe tijd zulle hebben en zal jullie zeker in de gaten blijven houden. Groetjes xxx Thijs

  • 03 April 2007 - 15:24

    Monica Boersma:

    oooh lekker zee, zond, strand en palmbomen....wat wil je nog meer..gaaf!!!!
    Zeg Kho Pha Gnan ligt dat ver van Bangkok???? Ik kan dat nergens op de kaart terug vinden.
    Stuur maar flink wat foto´s zodat wij hierroo mee kunnen genieten met onze 10 graden. :-( :-(
    Veel plezier jullie2 met de safari tocht en laat snel wat van je horen. :-(

    Groetels Monica

  • 03 April 2007 - 15:26

    Monica Boersma:

    Ooooh heb ik weer. Dat laatste gezichtje moet natuurlijk een :-D zijn

    Groetjes Monica

  • 03 April 2007 - 15:42

    Julie:

    Hey partybeesten!!!
    Ik leesnet dat alles goed is daar en dat jullie je uitstekend vermaken...(gohh..wie had dat nu verwacht!!)

    Hier is ook nog alles goed, de mooie daagjes met zon zijn weer even afgelopen, maar ik ga dr vanuit dat jullie vanuit daar ons er wel een paar toe sturen??!!

    Nou weet ff niet wt ik moet schrijven, dus veel plezier komende tijd (En val niet van de olifant..hahaha vooral suus, lomperik!)

    Liefs Julie

  • 03 April 2007 - 18:32

    Hans:

    Aaaaahh.. Ik word helemaal gek als ik die verhalen van jullie lees!! Ik wil ook!!!! Haha..

    Nou ik vind het in ieder geval leuk om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben daar. Ben ook wel benieuwd naar de rest van de foto's die jullie al hebben gemaakt!

    Heel veel plezier verder!!
    Dikke kus van Hans en Sanne

  • 03 April 2007 - 19:00

    Ellen:

    nou nou jullie hebben t maar wat leuk daaro.. ik ben jaloers...
    nee hoor! nou n beetje dan.
    dat jullie maar genieten!
    Er is al weer n week voorbij man. de tijd vliegt. o ja suuz, rob en ik gaan dit weekend toch verhuizen! leuk he! kheb er zin in! moet je alleen de bbq party's missen van de zomer.. wel jammer..maar..
    waar jullie zitten is natuurlijk veel leuker!
    we faxenb he!! have fun
    xxx ellen en rob

  • 03 April 2007 - 19:07

    Marco:

    He Thijseeee,

    fijn te horen dat het goed met jullie gaat!! Wens jullie veel plezier in Thailand.
    p.s. Maak er een groot feest van.......

    Marco Rooijmans

  • 03 April 2007 - 19:29

    Ellis:

    Hey, ben blij dat het allemaal zo leuk is, maar had natuuuuuuuuuurlijk niet anders verwacht! ;) Wacht met smart op de aankomende foto's... Veel plezier, hele dikke kus El

  • 03 April 2007 - 20:18

    Deb:

    Heej meiden,
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Oh, op een olifant rijden! Dat lijkt me echt super vet!
    Haha, dat verbranden had ik wel verwacht ja, 35 graden! wat wil je nog meer he!
    Snorkelen lijkt me ook echt mooi, volgens mij kun je daar echt veel mooie vissen zien, dat water is daar toch heel helder?!
    Nou in ieder geval veel plezier, en ik hoop gauw weer wat te horen, met natuurlijk mooie foto's!
    Liefs xx Debbie
    Gon, ik mis je echt heel erg! luv ya!

  • 04 April 2007 - 06:01

    Jessica Beurskens:

    Het is nu acht uur smorgens, buiten nog koud. Braaf achter mijn computertje op het werk.. en dan lees ik jullie verhaal.. jaloers!! ;-)) Heel veel plezier daar!

  • 04 April 2007 - 06:14

    Eddepet:

    Hi Suzan,

    Blij dat het je goed gaat daar,in de zoepkoel van Thailand.Veel plezier!
    Steef en ik zitten je hier te missen,drink er eentje voor ons mee!!

  • 04 April 2007 - 08:00

    Bernie:

    Heey Gonny en suus

    Vet gaaf daar man lijkt me zo. palmbomen blauwe zee en 35 graden pfff, vannacht heeft het hier weer gevroren moest vanmorge de ruiten krabber (brrr.)

    Veel plezier daar nog!

    Greetz Bernie

  • 04 April 2007 - 17:37

    Festerdog "Ger":

    Hello yo Two "album cadeau voor yo plaatsen tot 100 voor een geheel jaar!
    Laat maar komen de foto`s..

    Groetjes "Ger.xxx

    Festerdog@home.nl

  • 05 April 2007 - 19:47

    Linsey:

    he gonny!

    1 meter lopen nar het strand, te blauw, vies weer.... dat kan niks zijn inderdaad. Gelukkig is het hier frisjes, hebben we geen zee en de bomen zijn kaal.

    Ik hoop dat jullie het nog volhouden. Veel sterkte. pffff

    Gr. lins

  • 06 April 2007 - 12:12

    Wendy:

    Hehe,

    Ik maar wachten op de verhalen, eindelijk...Wil niet zeggen dat jullie ons hier lekker hoeven te maken.
    Leuk dat jullie het naar je zin hebben en lekker veel en gekke dingen doen. Nou zet um op, we wachten op nieuwe leuke en gekke verhalen.

    groetjes Wendy

  • 06 April 2007 - 15:58

    Jacqueline:

    Wauw...ziet er erg gezellig uit!!! Heerlijk, en geweldig op een olifant rijden! Wat een avonturen allemaal, helemaal te gek!!!

    Geniet er lekker van, dikke kus Jacqueline xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 06 April 2007 - 18:39

    Mariëlle:

    Tegek om jullie zo een beetje te kunnen volgen. Ik kan me door jullie verhalen wel een beetje inleven in jullie verblijf aldaar: Feest Feest Tralala!!!
    Ik kan alleen maar zeggen: Ga zo door!
    Verder hoop ik dat er wat gedaan wordt aan die vele palmbomen. Ik zal contact opnemen met de Thaise ambassade hier in Nederland. En dan zal ik ze vertellen dat dat zo niet langer kan!
    En dat ze dan ook maar meteen iets moeten doen aan dat blauw van die zee. Blauw water! Dat ziet er toch niet uit...Het moet lekker bruin zijn, zoals hier.

    Verder wens ik jullie maar weer eens heel veel plezier en heel veel liefs!!!

    Groetjes van Danny en Mariëlle

  • 06 April 2007 - 21:12

    Wendy Janssen:

    Heyy Gon en Suus(ken jou niet maar wens jou ook super veel plezier toe)...
    leuk weer te lezen die verhalen allemaal en Gon nu ben ik ook meteen gerust dat mijn broertje wel een suuperr vakantie gaat hebben straks bij jullie! Je hoort vaak van die gekke verhalen over Thailand maar als ik dat zo lees zit dat helemaal goed met allemaal leuke mensen genoeg drank en superfeestjes!!
    Nou nog veel plezier!!
    xx Wendy

  • 06 April 2007 - 23:23

    Jelle:

    Eej meiden..

    ( nog 4 maanden en 10 dagen.. )

    Daar is alles naar wens dus ? Zo te lezen zekerwel ja.
    Echt wel vette shit wat ik tot nu toe gelezen heb. IK HEB ER ZIN IN !!!!!!!

    Dat wordt dus helaas niet samen met jullie HOUSEN op het strand bij volle maan eind augustus. Of gaan jullie dan nog een keer, met ons ? ( zeg ja ) Want daar had ik me onder anderen ook zeer op verheugd. Maar er komt nog zo veel moois om van te genieten.
    Dus: genietze, en gedraag jullie een beetje he ? :-p

    kus jelle..

  • 07 April 2007 - 04:19

    De Bos-party-san:

    jaja, dat geloof ik gelijk, dat jullie ons missen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha.
    maar ook wij hebben ons eerste terrasje kunnen pikken, dus zo slecht hebben we 't niet.
    genieten jullie verder, en hou ons op de hoogte, 't is steeds weer leuk, om telezen dat 't jullie goed gaat!!!!!!!!!!!!!
    groetjes & knuffel XXX

  • 08 April 2007 - 11:59

    Nico:

    heeeey meiden,

    wat un lol daar toch, backpacken op een of annder super beach resort. lol. en om me bij jelle te voegen, in augustus gewoon nog eens knallen op de full moon party??
    countdown has started.
    Veel plezier verder, laat die geweldige foro's maar komen.

    Tjok dii en sawadie kap!!!

    nico

  • 08 April 2007 - 16:11

    Jeffrey:

    weeeh en dan denk je dat hier de zon schijnt..! haha ben blij om te horen dat jullie het daar zo naar jullie zin hebben..."burp* denk dat ik ook maar eens een reisje ga boeken :)leuke verhalen dus alles klah mooi man!! hier wordt er iig ook genoten van het mooie weertje! geniet er nog van en tot de volgende x maar weer byebye LATERSSSS

  • 10 April 2007 - 11:20

    Josien:

    Hoi,hoi dames,
    ben toch wel eens benieuwd naar alle vreemde dieren die jullie zijn tegengekomen en vind het nog spannender om te weten of daar ook haasjes tussen zaten.Je weet wel Gonny, van die paashaasjes die heb ik bij ons wel gezien.
    En natuurlijk lekkere eitjes gegeten.
    Vind het fijn dat jullie het zo goed hebben.Ben wel benieuwd naar de foto's heb hier nog niet zo veel van gezien.
    Hier zou het ook zomer worden en temperaturen komen van rond de 20 graden
    hebben we ook vakantie.
    Geniet ze en tot gauw mails.
    Josien en de mannen (en Audrey).

  • 10 April 2007 - 18:54

    Bart:

    Hey hallo daar Gonny & Suus ...
    hahahha super vet daar ik zie 't al. Was ik daar ook maar grrrr in ieder geval vieelll fun maar dat zal wel lukken

    groetjes XXXXies Bart & Manouk

  • 11 April 2007 - 13:02

    Tanguy:

    Hi Cindy,
    je reis ziet er nu al reeds goed uit, maar wat is dat met al dat drinken?
    Ik dacht dat Stephan en Eddi de enige 2 zuipschuiten waren van het team.
    Heb je al eens naar het plaatselijke MS CC gebeld? Check eens of ze daar ook zo vriendelijk zijn als hier in Krefeld.

    Nog enorm veel plezier en ik lees je avonturen wel.

    cheers,

    T.

  • 11 April 2007 - 13:06

    Tanguy:

    Suzanne,

    duizend maal excuses voor de vergissing.
    ik zit namelijk in een conf call en dus zijn mijn gedachten een beetje overal.

    geniet nu maar.

    cheers,

    T.

  • 11 April 2007 - 18:03

    Patty:

    Hallo Gonny en Suzanne!

    Lekker luxe vakantie aan het vieren hoorde ik? Houden het zeker wel vol daar met jullie "no working permit"!! Ik zie op de site dat ik niet de enige ben die eventueel wel zou willen ruilen...Ach ja wij krijgen binnenkort ook 20 tot 25 graden.. I.i.g. een leuk idee als je op kantoor zit!? Héél veel plezier!!!! Dike kus Patty

  • 13 April 2007 - 20:27

    Liz:

    haaaaaaa trutjes ! enne alles kut daar zo . hier te gek . lekker bbq en bier voor plezier met jac en fred is te bed . dan heie get met fred . het is hier lekker warm 24 a26 graden heeeeeeeeel weekend . hahahahahaha dus dan weet je het wel............?????bier en tieten llalala echt waar . en ? heje nog geneukt ?of nie ????????????????????? haha ei zeg than !!!??
    WE zijn wel errug (hahahahahah) nieuwsgierig geworden!!!

    Sigaretten zijn echt zwaar........phoe phoe!~~
    shak wau .of nie!!!!

    Dus om een lang en zat verhaal kort te maken:hihihihihihips...JE WEET NIET WAT JE MIST!!!!!!!!!!!!
    het is dat wij je mist !
    hier word weeeeeer in de tuin gepist .


    suskebap het gaa je goed en gonny ook . laat het lekker gaan vergeet het jasje niet om de banaan .!!!!


    xxxxxxxxxxhahahihihahi xxxxxxxx jacqueline in liz

  • 16 April 2007 - 20:08

    Mariëlle:

    Hallo lieve meisjes,

    Even jullie side checken...geen gekke, nieuwe verhalen (behalve dit hierboven van Liz en Jacq. Hahaha!) Jammer! Maarja, jullie hebben het daar vast te druk voor. Komt wel weer..

    Groetjes, liefs en een schmackattack!!!

  • 17 April 2007 - 14:49

    Jantje:

    He Suus,

    Waar blijven die foto's nou?

  • 17 April 2007 - 17:37

    Janneke:

    He Gonny!

    Alles goed daar in het verweggieland? Hier alles goed. Je vermaakt je prima aan de foto's te zien. Wat een prachtige plaatjes!!!
    Ik wordt hartstikke jaloers! Nog veel plezier en feest ze!

    Groetjes Janneke

    PS Als je dombo nog een keertje tegenkomt doe hem dan de groeten van mij.

  • 17 April 2007 - 21:53

    Ilse:

    Eindelijk foto's, jippie!!!! Jeetje zeg en wat voor foto's? Daar word ik nu echt jaloers op. Volgens mij moet ik ook maar snel een trip naar Thailand boeken!! Ik zal eens met Marius overleggen.... Geniet er nog van meiden!!!! Groetjes Ilse en Marius.

  • 18 April 2007 - 11:07

    Katia:

    Hoi Suus!

    Alles goed daar? Ik zie op de pagina dat je je prima amuseert, geniet ervan. Wij hebben ook even een paar dagen tropisch weer gehad maar dat is alweer voorbij.
    Groetjes daar en drink veel cocktails voor ons!

  • 20 April 2007 - 14:34

    Marco Rooijmans:

    heej hallo... leuke foto;s :D leuk verhaal maare ik zag dat er een andere marco rooijmans had gereageer en aangezine ik precies zo heet kon ik het niet laten om wat te zegge haha weet iemand wie het is ..? greez marco rooijmans

  • 02 Augustus 2007 - 05:42

    Jantje:

    Gonny is ok ole ole!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lang leve 'n enkeltje Thailand!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 663
Totaal aantal bezoekers 19612

Voorgaande reizen:

25 Maart 2007 - 26 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: