First night @ Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van gonnyensuus - WaarBenJij.nu First night @ Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van gonnyensuus - WaarBenJij.nu

First night @ Bangkok

Door: Gonny en Suus

27 Maart 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal!!

Eindelijk aangekomen in Bangkok...
Hebben bijna 11 uur gevlogen en niet echt kunnen slapen in het vliegtuig, dit mede door het nogal emotionele afscheid ( he Marielle en Jacqske..snik snik...+ fam. van Gon en Vince)
Manny en Tiang hebben ons opgehaald op het vliegveld. Vervolgens hebben we een uurtje of 3 geslapen en zijn Bangkok gaan verkennen, en hoe hahah! We waren om 4 uur snachts thuis,kikkers en sprinkhanen gegeten, olifanten gevoerd, veel bier en Whiskey gedronken en hebben daar de boel nogal op stelten gezet. Paultje je krijgt de groetjes van Jule ( weet niet hoe je het schrijft, maar je weet wel wie ik bedoel hihi ).

Nu zijn we wel een beetje gaar dus zullen het vandaag niet zo laat maken, maar goed dat zeiden we gisteren eigenlijk ook al... :-)

Vandaag hebben we de hele dag gewinkeld, gegeten en gedronken en nog op kraam visite geweest bij Joop.

Vandaag houden we het verhaal een beetje kort, we moeten zo de sky train pakken.
We laten snel weer wat van ons horen.

Missen jullie!

Dikke kus van Gonny en Suus

ps.. foto's van het afscheidsfeestje bij wissel staan op de volgende site http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2444511

foto's van Gonny komen nog later...

• 27 Maart 2007 - 15:53

Stephan:

HEEEEEJJJJJJJ die Sus, wat is nou weer een skytrain, ik wens jullie natuurlijk allebij een fanstastiche tijd en veel plezier vooral tempels gaan bezoeken, wel jammer eigenlijk dat je in Thailand bent want je mist hier heel veel leuke klanten met exotische hotfixen!! en natuurlijk mis je de gelegenheid om onze fijne klanten te resolven, na ja je kunt niet alles hebben in het leven. Drink jij? dus.............

Groetjes

• 27 Maart 2007 - 15:55

Resie:

Hoi ladies
    Wat heerlijk dat ik nu in de toekomst alles kan gaan koken als jullie nu al aan de sprinkhanen zijn begonnen. Willen jullie als dennetjes terugkomen? Ga maar heerlijk genieten in Azie.
    Groetjes, mam

• 27 Maart 2007 - 17:54

Linsey:

Blij dat jullie goed aangekomen zijn en al meteen goed zijn begonnen (bier en whiskey)!
    Gonny, je vertelde dat je het eten niet ging lusten daar en het eerste wat ik lees is dat je sprinkhanen eet. jaiks!

xxx Linsey

• 28 Maart 2007 - 07:08

Nico:

heeeeey dames,

ik lees het alweer, beter begin kun je niet hebben! gewoon alles van je af en zuipen! cool, nieuwe ervaring, sprinkhanen en kikkers eten, ben benieuwd. ik verheug me al op deze lekkernijen......haha.
    amuseer jullie daro verder!

mzlsss nico

• 28 Maart 2007 - 08:41

Ilse:

Hoi meiden!!!
    Zo te lezen alweer flink gedronken, goed bezig. Soms doet die alcohol toch goed he en heb je het ECHT nodig!
    Veel plezier daar en maak er beiden een geweldige tijd van!!! Lekker kikkers en sprinkhanen eten, jullie liever dan ik hoor.

• 28 Maart 2007 - 09:08

Deb:

Kei leuk om jullie gezien te hebben gister! Deed me echt goed! Ik wil ook olifantjes aaien en voeren! Ben nu al jaloers haha! Heel veel plezier nog!!

• 28 Maart 2007 - 11:47

Marco:

Fijn te horen dat je jullie goed zijn aangekomen. Ik wens jou veel plezier suus en tot sinas

• 28 Maart 2007 - 13:49

Josien:

Nou zeg,de eerste rit hebben jullie gezond en wel overleefd.
    Had niet geweten dat je een alleseter bent,maar ja men kan zich vergissen.
    Of was het eerst alcohol en dan de exclusieve maaltijd?
    Doei,doei en tot gauw,groetjes uit het warme Nederland (natuurlijk het zuiden).

• 28 Maart 2007 - 16:29

Ouwe:

He kiddy
    Hier een paar woorden van de ouwe. Blijf zolas je bent en zo als Stef al zei "Je kun niet alles hebben." De lastige klanten bewaren we voor jou;-). Veel plezier en drink er 1 voor mij mee

• 28 Maart 2007 - 18:29

Suzanne:

Hey meiden, fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En Gonny we missen je, zowel in de auto als op het werk!!
    Have fun!!!
    Groetjes
    Suus

• 29 Maart 2007 - 10:05

Jacqueline:

Geweldig dat jullie al zoveel gedaan, gegeten (argh!!!) en gedronken (hihihihi) hebben!!!!

Je gelooft het niet, maar de computer was weer out of order!!!! Heb alle stekkertjes eruit gehaald en opnieuw terug geplaatst: tadaa!!!!!

Verder zit ik thuis met griep, argh!! Maandag en dinsdag kon ik niks meer zeggen, stem kwijt. Sinds gisteren heb ik flink de griep!!! Balen!!!! Maar goed, ook dat gaat over. Maar flink aan de vitamientjes he!!! Veel plezier daar en niet te zat he...hihihihihi

Dikke kus Jacqske, xxxxxxx

• 29 Maart 2007 - 11:15

Roy & Duckie:

Hallo Dames!

Zo te lezen hebben jullie het al goed naar jullie zin daar, mooi! Laat wel nog wat bier over voor diegenen die nakomen! :-)
    Ben benieuwd naar de verhalen en fotos, hopelijk krijgen we snel een update!
    Ondertussen, veel plezier en proost!

Gr. Roy & Duckie

• 29 Maart 2007 - 12:46

Fiet En Jeu:

Hallo dames, dit wordt voor jullie dus de tijd van jullie leven.
    Susan, wij wilde zaterdag nog even afscheid komen nemen, maar helaas, de tijd daarvoor werd ons niet gegund.
    Weet je wat ons wel opvalt?
    Sinds enkele dagen hangt erop de Wilhelminalaan 11a te Maasbree de vlag uit. Hoe zal dat nou toch komen?

Dames, heel veel plezier, ben wel voorzichtig en wij zullen op tijd de site bezoeken en van jullie verhalen genieten.

Groetjes Jeu en Fiet.

• 30 Maart 2007 - 17:46

Mariëlle:

Hehe, hier is de werkweek eindelijk om. Jullie hebben het toch echt wel veeeeeel beter... Drink er eentje of twee of... mee voor mij. Geniet ervan!!!!
    Maar dat gebeurt wel, dat heb ik wel in de gaten.

Miss You! Groetjes en heel veel liefs!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 30 Maart 2007 - 18:49

Hay En Tante Tiny:

Hallo Gonny en Suzanne.
    Wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben.Geniet met volle teugen van dit avontuur.Wij volgen jullie op de voet,dank zij deze moderne techniek.

Groetjes ome Hay en tante Tiny

• 31 Maart 2007 - 01:20

Jelle:

hey meiden..

Net daar en nu al Bangkok op zn kop gezet, dat wordt nog wat.
    Wat ja, kikkers gegeten ? Daar zal ik (en Nico en Roy natuurlijk ook) dus ook niet aan ontkomen. Maar dat lust je (gonny) dus wel en gewoon chinees niet ??

Dat het maar snel 17 Augustus mag worden. Dan kan ik ook van dezen lekkernijen ( hoe schrijf je dat ??) gaan genieten. :-)

veel plezier daar dames en we horen het wel weer he ?

XxX Jelle..

• 31 Maart 2007 - 21:44

Veronique :

Ha Suzan Ass
    Het gaat al lekker daar in Yhaland zo te lezen. Tof! Hou je ogen goed open voor nieuwe ideetjes voor onze film, he! Misschien hebben ze daar ook wel goede Thaise humor. Have fun

Veel iefs van Vero(en Eric)

• 31 Maart 2007 - 22:08

Veronique:

Ha Suus,

Nog wat vergeten om te zeggen: Je hebt poep aan je schoen.... 1 april kikker in je bil!!! Hahahahaha

Kuzz Vero

• 01 April 2007 - 04:42

De Bos-party-san:

hey Suussy, leuke foto's van 't afscheid, dank aan jullie hier voor!
    We hebben 't vrijdag nog 'ns voorzichtig overgedaan,(hahah) maar dat lukt nooit zoals wanneer jij d'r bij bent.
    En jullie daar onder maar lekker sprinkanen kanen, moet je 'ns kijken, als je aan 't strand bent, daar worden garnalen verkocht, om te eten, LEVEND!
    da's 't enige wat ik d'r niet wou eten, wat nog van m'n bord probeert aftekomen, eet ik niet, hahah.
    nogmaals heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier, 'n vette kus, en 'n lekkere knuffel.

• 02 April 2007 - 19:46

Marcel En Laureen:

HIIII Gon,

kater van marcel is inmiddels weggezakt...duurde nog wel even (hij wordt echt oud!) lees dat jullie goed zijn begonnen, BTW hoe zien de thaise mannekes eruit? .....

He en de kleine dames? hoe zijn die???

ben beniewd naar de foto's

groetjes

L&M

• 02 April 2007 - 21:52

Fer:

Goed zo dames, jullie zijn in stijl begonnen! Al een beetje aan het klimaat gewend?? In Nederland is het vandaag overdag ook 19 gr. geworden, dus wij hoeven ook niet te klagen, hehe!
    En doe rustig aan met die 'sky train'! Haha, wat een naam voor een trein!!
    Veel plezier verder,
    greetz Fer.